Wednesday 6 July 2011

Part Time :)

Bismillah,

ouh hiii, selamat pagi korang-korang semua. Okay, sempat lagi nak tulis blog sebab pukul 10 dah start kerja. Okay,Nani sudah kerja sambil belajar. Sementara badan masih kuat, cari lah kerja. Aku pun nak tolong family aku ni ha. Takpe la, aku fikir dua tiga juta kali, dari kecik sampai besor mak bapak aku tanggung aku, kali ni, biar aku berkorban sikit. Biar aku study sambil kerja. InsyaAllah boleh :) hehe. Nak tahu aku kerja apa? Simple-simple je. Promoter untuk kedai tudung. Wah wah. Siapa nak beli shawls or tudung, semua ada. But its at shah alam. Datang jangan tak datang :D bukak pukul 10 pagi, tutup 10 malam. Gaji pun okay. Tak nak complain macam-macam, terima je apa yang ada. Baru rezeki tu murah. Kan? kan? hihi. Nak sibukkan diri aku, supaya aku tak fikir banyak. Nanti korang datang tau, kat PLAZA MASALAM shah alam. Tau? ecehhh. hihihi. Okay lah, nak pergi mandi and bersiap. Jangan lupa eh :P Byebye.

No comments:

Post a Comment