Wednesday 29 June 2011

Tiredness :(

Bismillah,

ouh, 12:28pm. Sudah tengahari. Hopefully semua para pembaca bloggers dah makan :) hihi. Okay, Hari ni rasa macam penat sangat-sangat. Entah mengapa. Mungkin sebab aku berulang-alik dari shah alam ke Klang. Dan hari nya adalah semalam. Alhamdulillah, perjalanan kami selamat sampai ke destinasi. Ehehe~ suka nyaa saya. Allah jaga kami. Syukur. Muahh :*

Semalam, aktiviti aku. Lepas habis class sejarah. Aku dengan kak su balik rumah sewa. Kak su nak tumpang solat asar kejap sebelum bincang apa yang nak dilakukan selepas solat. Haha, akhirnya... Lepas solat tu, aku bincang dengan kak su. Pergi makan kejap kat Restoren Azira belakang rumah tu haa. Habis la, gemuk perut aku. Peh tu, mula la, nak muntah. Haih. Semalam makan kuey tiow pedas. Berasap-asap pedas nya, tapi tak pedas-pedas pun. HIHIHI :P Mintak maaf makcik, sebenarnya kuey tiow makcik tak pedas pom, hahaha. Kak su pulak makan soto. Maklum lah orang berdiet memang macam gini. hihi, okay then, lepas je order itu makanan, kak su minum air limau, haih. Memang nampok sangat nipunye. hahaha! Aku pulak air sirap bandung. Biasa la, pink nampak lembut. Aku bukan lembut pun. KAH KAH KAH! Er, apa-apa pun, memang sedap gila la air bandung tu, sampei dua gelas aku minum. Tahu dop? eceh. Cakap terengganu pulop. hahaha! :P Okay-okay. Lepas je makan semalam, aku terus ikut kak su balik Klang. Dari maghrib sampai pukul 9:45pm aku sampai umah dia kat Apartment Turi, Klang. Hihih, apa-apa pun, memang best. Tpai penat sikit ler. Sebab duduk atas motor kan? apa kan daya? hehee~ Okay, sekarang ni, aku nak pergi makan kejap kat plaza masalam. Apa-apa pun, nanti kita cte lagi tau? :D

No comments:

Post a Comment