Wednesday 8 June 2011

Shopping*

Bismillah,

wah! Alhamdulillah, dapat tulis blog jugak untuk hari ni. Dah nak masuk zuhur dah pun, hihi. Zuhur :) Okay, belum azan lagi kan? Em, Post kali ni, mesti semua org suka punya. Lagi-lagi perempuan. Hehe, shopping. heheh' Owriteeee~ Kawan aku tanya, ramai yang tanya:

'Nani, kau shopping kat mana eh?'
aku jawab: kat maysaa.

'Mahal tak?'
aku jawab: ok-ok saja harga dia. Sempoi~

Okay, apa yang best kat maysaa tu?
Meh aku jawab, aku suka baju-baju kat maysaa gilagila* sebab:

1. kain lembut.
2. Maxi dress (salah satu baju kegemaran)
3. Satin
4. Skirt
5. And SCARVES.

hoho, shawls dah berlambak dah, now focus pada penampilan. Gotta be slim okay, yey! Tak sabar nak jadi Nani yang baru, cun and penuh dengan semangat baru, hehe.

untuk yang berminat untuk lihat website tu, boleh copy and paste pada bawah ni.



(www.my.maysaa.com)

tq! :)

No comments:

Post a Comment