Wednesday 1 June 2011

Sistaaa'

Bismillah,

aww, selamat tengahari, 12:44pm. Yeah, cuaca kat luar pun macam nak hujan and ribut. Wallahualam, moga dilindungi sentiasa. Kan? kan? Err, post kali ni, untuk insan yang tersayang, kekanda ku. Kakak ku! Yeah, kembar ku, sama pada semua nya, kakak ku yang selalu ada untuk ku. Dia sayang aku, aku sayang dia. Sampai bila-bila. Macam 'Mencurahkan air ke daun keladi'! hahah' apa lah Nani ni. Keh keh keh. Okay, dia baik sangat. And suka dengar aku membebel, hahaahaha' Ouh, semua kawan-kawan aku tanya, berapa umur? Dia nak masuk 19 tahun, ngee. Bulan 10 ni birthday dia, hahah. Sekarang ni, dia tengah cuti and lately akan ke Karak untuk teman mama ku di sana, MAMA kami di sana, whoaa! jealous, aku tak dapat nak pergi, sebab nak masuk kolej dah. Rinduuu kakak, rindu anak buah, rindu abg, rindu mama, rindu rumah karak (; Thank you Allah sebab bahagiakan kami sekeluarga. Alhamdulillah.

Nota untuk kakanda: Adik sayang akak sangat-sangat, sayang lebih dari nyawa, if apa-apa berlaku, bagitahu adinda mu ni <3


No comments:

Post a Comment