Saturday 28 May 2011

i miss him :(

Bismillah,

aww, dah pukul 11:41pm, okay, kenapa Ainina atau Nani belum tidur ni? Meh aku jawab. Aku rindu si dia. Aww, siapa eh? My thailand's guy. Tak perlu kata apa-apa. Aku memang rindu dia sangat-sangat. Cukup la untuk 1 bulan aku nangis kerana dia. Cukup la Ainina. Berhenti menangis. Kalau dia sayang kamu, dia akan cari. Doa banyak-banyak. Korang tahu tak, aku rindu nak text dia snagat-sangat, handphone dia takde :( dia tak online pun, busy kot. Mungkin*

Ya Allah, jodohkan lah kami walaupun kami berjauhan untuk sementara atau selamanya. Dan jika dia sayangkan hamba Mu ini, dekatkan hati dia dan hati ku untuk bersama, ya Allah, permudahkan segala urusan dan hubungan kami supaya ke jalan yang benar, bukan ke arah maksiat, amin. :(

p/s: akimi shamin bin suhaimi


iloveyou


No comments:

Post a Comment