Sunday 29 May 2011

Akimi Shamin

Bismillah,

ops! Wah wah, kalau tadi cerita pasal kahwin dengan calon, nak tengok calon saya? :P ini lah dia, my hero!

cute takk? :P
Akimi shamin, i love you so much and i really hope that we're not going to leave each other. Sy hanya sayang awk, sy tunggu awk. Awk mmg terbaik sangat untuk sy, dan sy sayang awk gilagila. Awk pandai jaga hati sy, kejutkan sy untuk subuh, awk my Thailand's guy yang sangat Power. You're too kind, awk memang baik sangat.

"ya Allah, kau kuatkan ingatan ku terhadap mu, kau dekatkan hati ku terhadap mu, dan kau beri kan hamba mu ini yang terbaik, dan jodohkan kamu berdua. Ya Rahman, Ya Rahim, kau dekatkan hati ku dan hati dia, kau jodohkan aku dengan dia, dan tabahkan hati kami menghadapi cabaran mu ini, amin :( "

aduhai~ aku yang tulis, aku yang nak nangis, rindu dia sangat~ Doa kan kami dijodohkan tau, nanti kenduri, aku jemput para bloggers semua <3


No comments:

Post a Comment