Monday 30 May 2011

hohoh'

Bismillah,

Selamat pagi friends :) Err, aku sebenarnya tengah no mood, less talk nak cakap dengan siapa-siapa, lagi-lagi kena membebel dengan mak aku semalam, hahah' aku pun tak faham apa yang mak aku cakap. Sorry to say, i couldn't think too much. Mood masih dalam kesedihan. Mungkin sebab rindu kat semua housemates, roomates. Seriously, rindu gila. 2 bulan dekat situ, dah kenal perangai diorang. Lagi-lagi hidup dalam keadaan yang suka memekak 24 jam. Nak tidur bising, Nak makan bising, Nak mandi pun bising. Bila dah balik rumah, err, Senyap je, apa-apa tah >,< Sunyi gilagaban* grr -.- mood aku asyik nak marah je hari ni, tak tahu kenapa. Aku tak suka bila ada orang paksa aku buat benda yang aku tak suka. Rimass! Macam aku tak boleh nak berdiri dengan 1 kaki bila semua orang suruh-suruh aku. Mencii laa. huuu, kbai~

No comments:

Post a Comment